Zoek MDM

Bulletin

Axiale kogelgewricht Seat Leon

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 11 maanden geleden #17458 door handmatig-mechanisch
Axiale kogelgewricht Seat leon Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik wilde graag dat u mij kon uitleggen hoe ik dit moet doen. Ik moet namelijk de axiale kogelgewrichten van een Seat Leon vervangen. Ik weet niet of ik de hele stuurkolom moet verwijderen of dat ik hem er gewoon met schroefdraad aan vast moet zetten, omdat het wiel behoorlijk wat speling heeft.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 11 maanden geleden #17489 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Axiale kogelgewricht Seat Leon
Sorry, bedoelt u de korte stuuraansluiting of de lange of hulpaansluiting van de besturing? Nou, als het een van deze componenten is, gaan we verder. De besturing hoeft niet verwijderd te worden, ze kunnen verwijderd worden zonder al te veel te demonteren. De aansluiting die bij het wiel komt is makkelijk te doen, de hulpaansluiting die naar de tandheugel gaat is iets ingewikkelder, je moet de balg naar achteren schuiven en kijk dan naar het onderdeel dat naar de stuurheugel gaat, het is rond als een bal, maar soms hebben ze een uitsparing in de hoeken om een sleutel in te steken, draai hem en hij komt eruit, het is lastig vanwege de ruimte, maar het kan wel, je hoeft geen NASA-ingenieur te zijn, gewoon geduld hebben.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.