Zoek MDM

Bulletin

Mijn VW GOL radiateurventilator gaat niet aan

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 11 maanden geleden #17444 door handmatig-mechanisch
Mijn VW GOL radiatorventilator gaat niet aan Gepubliceerd door manual-mecanica
HEREN, GOEDENAVOND.
IK WIL U GRAAG VRAGEN WAT IK MET MIJN VW GOL AAN HET DOEN BEN, WANT DE RADIATEURVENTILATOR GAAT NIET AAN EN TIJDENS HET RIJDEN MOET IK STOPPEN OMDAT DE AUTO OVERVERHIT RAAKT. IK HEB AL GEPROBEERD DE VENTILATORMOTOR DIRECT AAN TE LATEN EN DE ZEKERINGEN GECONTROLEERD, MAAR NIETS.
IK WAARDEER UW BIJDRAGEN.....

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 11 maanden geleden #17450 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Mijn VW GOL radiatorventilator gaat niet aan
Als je de zekeringen al hebt gecontroleerd, probeer dan de draden naar de temperatuurlamp op de radiator los te koppelen en ze met elkaar te verbinden. Als de ventilator aanslaat, moet er een probleem zijn met de temperatuurlamp. Vervang hem en klaar. Als hij niet aanslaat wanneer je de draden aansluit, kan het ook een relaisprobleem zijn. Als het geen van deze problemen is, laat dan de ventilatormotor controleren; die kan kapot zijn, hoewel dat de minst waarschijnlijke oplossing is.
Veel succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 11 maanden geleden #17455 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Mijn VW GOL radiatorventilator gaat niet aan
Hallo, controleer eerst of de thermostaat opengaat. Als dat niet gebeurt, ligt het probleem daar. De thermostaat gaat wel open. Controleer de thermoklep. Die kan defect zijn, of hij krijgt geen stroom, waardoor de solenoïde niet aanspreekt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 11 maanden geleden #17469 door handmatig-mechanisch
Heren, hartelijk dank voor uw aanbevelingen, en ik hoop dat ze voor mij werken, want dit baart me grote zorgen.
Heel erg bedankt.