Zoek MDM

Bulletin

Chevrolet Astra 2001 Motorkoeling

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 8 maanden geleden #17293 door handmatig-mechanisch
Chevrolet Astra 2001 Motorkoeling Geplaatst door manual-mecanica
Hallo vrienden, ik heb twee maanden geleden een Chevrolet Astra turbodiesel uit 2001 gekocht en hij heeft een vreemde storing. Als ik de snelweg op ga en met een snelheid van 130 of 140 km/u (80 of 85 mph) rijd, rijdt de auto geweldig. Als ik nu een paar minuten de snelheid terugbreng naar 80 km/u (50 mph), of stop om te tanken, gaat het lampje van de motorkoeling op het dashboard branden, schakelt de auto over naar de veilige modus, stopt de toerenteller met werken en verliest de motor vermogen. De radiatortemperatuur komt niet boven de 90 graden. Ik wacht ongeveer 15 minuten met de motor uit, dan is het hele probleem opgelost en kan ik de rit voortzetten.
Nu doet hij dit niet meer in de stad op korte stukken, alleen op de snelweg bij ritten van 50 km of meer.
Ik heb hem al meerdere keren laten controleren. Ze kunnen me niet vertellen waarom het niet werkt. Ze voeren de computerdiagnose uit, resetten de computer, verwisselen een paar sensoren en modules, maar het gebeurt weer. Hartelijk dank voor uw tijd. Met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.