Zoek MDM

Bulletin

Vonkolie lekkage 2005

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #17121 door handmatig-mechanisch
Olielek in de vonkmotor van 2005 Geplaatst door manual-mecanica
Mijn Spark lekt olie. De monteur vertelt me dat het een lek is dat net begint en dat de oorzaak bij de keerring achter de krukas ligt. Hij vertelt me echter dat hij een paar bakken moet verlagen en dat hij in dat geval aanbeveelt om de koppelingsset te vervangen voor één verlaging. Mijn probleem is dat mijn portemonnee het niet toelaat. Ik heb niet het geld om beide dingen te doen. Hoe vaak moet ik de koppelingsset vervangen? Hoe kan ik dit lek oplossen?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #17132 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Olielek Spark 2005
De kit wordt zelden vervangen, eens per jaar of vaker. Als je Geo wilt laten repareren, bel me dan op 610867884, Alberto monteurs, heel goedkoop.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #17151 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Olielek Spark 2005
om de krukaskeerring te vervangen moet de versnellingsbak verlaagd worden, maar dat mag u niet meer arbeidsuren kosten, tenzij het om reserveonderdelen gaat. De koppeling wordt vervangen als deze niet meer geeft. Niemand vervangt deze eerder. Wat de monteur u vertelt is prima, hij wil u geld besparen. Vervang hem nu of over twee jaar, dat maakt niet uit. Het probleem is dat hij de koppelingsset moet verwijderen om bij de keerring of O-ring te komen die hij gaat vervangen. Wat hij u vertelt is alleen om u te helpen. Hij rekent u hetzelfde voor de keerring of voor de set.