Zoek MDM

Bulletin

Chevrolet Monza, jaar 94

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #17024 door handmatig-mechanisch
Chevrolet Monza 1994 Gepubliceerd door manual-mecanica
Ik heb een probleem met mijn auto, nou het probleem is dat hij niet start, het is een injectieprobleem, bij het analyseren van het probleem realiseer ik me dat mijn auto twee pompen heeft, dat wil zeggen, ze hebben een externe pomp toegevoegd, lang verhaal kort, ik heb de pomp verwijderd om hem van buitenaf te testen en hij werkte bij het toepassen van stroom, hij trok, toen ging ik het circuit controleren, ik heb de pijp losgekoppeld die met druk naar de carburateur komt, ik realiseer me dat hij aankomt, toen zei ik de injector Ik heb hem verwijderd en hij lijkt geen fouten te hebben, ik zou graag willen weten wat jullie ervan denken vrienden, ik hoop dat jullie me helpen het probleem te vinden, groeten, we zullen communiceren

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #17025 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Chevrolet Monza jaar 94
Ik vergat te vertellen dat ik ook de gasklepsensoren heb getest en dat die wel spanning ontvangen. Ik dacht dat de pomp die ze hebben toegevoegd misschien niet goed genoeg is om de benodigde druk voor het circuit te verhogen. Zou dat kunnen?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #17026 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Chevrolet Monza jaar 94
Controleer de druk die de TBI bereikt, deze moet 35-45 psi zijn. Als de druk correct is, controleer dan met een testlamp of er een injectiepuls is. Controleer ook of er een vonk is. Als alles in orde is, controleer dan de distributieriem.