Zoek MDM

Bulletin

Problemen met het elektrische systeem van mijn auto

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #16956 door handmatig-mechanisch
Nou, mijn vriend, ik wil graag weten hoe ik het elektrische systeem van mijn Toyota Corolla Celica uit 1985 kan repareren.
Het probleem is dat ik hem naar een domme schilder heb gebracht die aan het elektrische systeem heeft gezeten. Nu gaat het voorlicht niet aan en zie ik de accu, de olie en de brandstof niet, en de voorruiten gaan niet aan. Ik heb alles wat met mijn elektrische apparatuur te maken heeft. Het probleem is dat ik niet weet waar de elektrische onderdelen zich bevinden. Kunt u me wat foto's geven en hoe ze zijn aangesloten, of de instructies?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #16980 door handmatig-mechanisch
Reactie van een handboekmonteur op het onderwerp Re: Problemen met het elektrische systeem van mijn auto
:onzeker: Nou, ik zal eerlijk zijn, ik heb geen auto zoals die, maar voor zover ik weet zou het hele elektrische systeem hetzelfde moeten werken. Nou, ik weet niet wat je bedoelt, de koplamp, of het nu je dashboardlampje is of je koplampen, mmmm... Eerst moet je kijken waar je zekeringen zitten en of ze niet kapot zijn. Koop of maak een testlamp. Oké, nu je hem hebt en je ziet dat er geen kapotte zekeringen zijn, zal ik proberen je een beetje te begeleiden. Nou, het kan zijn dat er een kabel die stroom naar het dashboard leidt is verwijderd en dat is de reden dat je spionnen niet op jou of de grond reageren. ALS JE EIGEN DASHBOARD NIET CORRECT IS AANGESLOTEN, ONTHOUD DAN DAT ALLES WERKT MET STROOM EN AARDING. IK DENK DAT DAT DE MEEST LOGISCHE REDEN IS WAAROM AL DIE DINGEN NIET VOOR JOU WERKEN. ALS HET MAAR ÉÉN WAS, ZOUDEN DE INSTRUCTIES DIE IK JE ZOU GEVEN ANDERS ZIJN. KIJK IETS DIEPER EN IK GEEF JE MEER DIEPGAAND ADVIES.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.