Zoek MDM

Bulletin

Mijn Ford Sierra start niet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 maand geleden #16901 door handmatig-mechanisch
Mijn Ford Sierra start niet. Geplaatst door manual-mecanica
Hallo allemaal... Mijn Ford Sierra start niet... het lijkt erop dat hij geen benzine krijgt of dat er een elektrisch probleem is. Vandaag heb ik de brandstoftank verwijderd met het idee om de brandstofpomp eruit te halen en schoon te maken, voor het geval de brandstofleiding verstopt of vuil is. Maar ik heb dit nog nooit gedaan en ik weet niet hoe ik dit moet aanpakken. Zou iemand me hierbij kunnen helpen? Ik zou het erg waarderen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 maand geleden #16902 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp : Re: Mijn Ford Sierra start niet.
P.S.: Dit is een Sierra 2.0-handleiding uit 1990. Groeten

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 maand geleden #16919 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp : Re: Mijn Ford Sierra start niet.
Voordat je iets uit elkaar haalt, moet je eerst zeker weten wat de motor nodig heeft om te starten. Controleer of de bougies nat zijn van olie of benzine, of er een vonk is bij de bougiekabels – dat zijn de basisdingen. Zomaar "brandstof" zeggen zonder te zien wat er nodig is, is gewoon gissen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 maand geleden #16927 door handmatig-mechanisch
Oké...zoals ik al zei, wijst bijna alles op een probleem met de brandstofpomp...de tank is al uit de behuizing gehaald en wat ik nu wil weten is hoe ik de pomp kan verwijderen, schoonmaken of het membraan kan vervangen. Bedankt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 maand geleden #16933 door handmatig-mechanisch
Oké...zoals ik al zei, wijst bijna alles op een probleem met de brandstofpomp...de tank is al uit de behuizing gehaald en wat ik nu wil weten is hoe ik de pomp kan verwijderen, schoonmaken of het membraan kan vervangen. Bedankt.