Zoek MDM

Bulletin

Problemen met het batterijlampje op een Golf MK III

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #16856 door handmatig-mechanisch
batterijlampje van een Golf MK III .
Hallo, ik heb een probleem met mijn Golf. Het acculampje gaat niet aan, zelfs niet als ik de dynamokabel direct aan de massa leg. Ik heb gehoord dat het aan de contactsleutel kan liggen, en het oliedruklampje gaat niet uit.:lachen:
Als iemand iets weet, zou ik uw hulp op prijs stellen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #16862 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Problemen met het batterijlampje op een Golf MK III
Controleer de kabels die naar de accupolen lopen. Deze zijn waarschijnlijk te veel gesulfateerd. Maak ze schoon en vervang indien nodig de aansluitingen. Wat betreft het oliedruklampje: gebruik een barometer om te controleren of de motor druk heeft. Als dat zo is, is het alleen het oliedruklampje dat ongeveer $ 100 kost.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #16889 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Problemen met het batterijlampje op een Golf MK III
HALLO, DAT WAS HET EERSTE WAT IK MOEST DOEN, OMDAT ZE VERSCHRIKKELIJK WAREN, MAAR HET IS NOG STEEDS HETZELFDE, OVER DE DRUK, OMDAT HET GOEDKOOP IS, KOOP IK ER EEN VAN, OMDAT IK HET AL EEN TIJDJE HEB LATEN STAAN EN ER NIETS MEE GEBEURT, HET WORDT NIET HEET OF ZOALS HET IS, HET KLINKT GOED, DUS IK KOOP HET. BEDANKT :)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 8 maanden geleden #17240 door handmatig-mechanisch
Nou, ik heb het probleem opgelost. Het zat allemaal in de dynamo, maar nu start hij moeilijk en ik heb alle gloeibougies vervangen. Het zou het drukventiel kunnen zijn, maar ik weet niet hoe de rotatiepomp werkt en ik weet niet waar het ventiel zit. Kan iemand me dat vertellen? :(

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 8 maanden geleden #17241 door handmatig-mechanisch
Heb je al geprobeerd alle filters te vervangen? Het kan ook zijn dat de accu bijna leeg is en moet worden opgeladen. Je kunt hem opladen met een lader of een lange rit maken als je die niet hebt, zodat de dynamo hem kan opladen.