Zoek MDM

Bulletin

luie auto

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #16833 door handmatig-mechanisch
losse auto Geplaatst door manual-mecanica
Vraag 54 minuten geleden Karma: 0
Hallo vrienden,
ik heb een Toyota Corolla 1.3 uit 1989 met een 2E-motor en ik heb bepaalde problemen. Ik zou graag willen dat jullie me kunnen helpen. Het eerste probleem is dat mijn motor los zit bij het accelereren. Ik heb de koppelingsplaat, het luchtfilter en de lagedruksproeier (104 naar 115) vervangen. Ik heb de platina, de bougies en de verdelerkap vervangen, maar het heeft geen verschil gemaakt. Ook heb ik een zeer onstabiel stationair toerental. Ik zou graag willen weten hoe ik deze problemen kan oplossen.
Ik wil de bobine, de weerstand en de bougiekabels controleren. Op het eerste gezicht lijken ze niet slecht, maar ik weet niet hoe of of dit van invloed kan zijn. Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie me zouden kunnen helpen, alvast bedankt.

Opmerking: De compressie is gelijkmatig bij 160 en de kleppen zijn afgesteld op 0,20 mm. Ik heb ook de nieuwe bougies verwijderd en ze zien er zwart en roetachtig uit. De motor rookt niet blauw. Wat zou het kunnen zijn en hoe kan ik het verbeteren?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #16838 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Losse auto
de oyin is een slechte carburateurmix, niet alleen de lage versnelling, de naaldverhouding moet voor die motor worden gewijzigd, het zou 95 moeten zijn in de lage versnelling en 135 in de hoge versnelling, ja de distributieriem zou ook van invloed kunnen zijn, de verdelernok zou enigszins rond kunnen zijn en niet zo vierkant als zou moeten, de timing op de verdeler zou 8 tot 12 graden moeten zijn, maar houd er ook rekening mee dat de motor vrij klein is, ik hoop dat de informatie van enig nut voor je is, hooooooooooooooooooorales pue

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.