Mijn auto heeft last van kapotte motorsteunen, zo veel gaten dat ik ze vaak niet kan vermijden. Onlangs moest ik de noodstopschakelaar verwijderen omdat hij tijdens het rijden uitviel, waardoor mijn toerental daalde.
 Toen ik dat deed, ging het beter, maar mijn auto trilt wel veel vaker door de kapotte motorsteunen, en als ik in de file sta, komt de waterniveaumeter bijna tot aan het kookpunt. Wat ik doe, is de airco aanzetten. Mijn auto heeft geen koude lucht, maar ik zet hem aan zodat de ventilator aanslaat en de oververhitting verlicht.
 Mijn grootste zorg is dat tijdens het rijden het stuur vastloopt, de dashboardverlichting aangaat, ik de richtingaanwijzers moet aanzetten, mijn hand eruit moet halen en moet aangeven om een ongeluk te voorkomen. Ik stop, zet de auto uit en start hem dan weer.
 Veel mensen zeggen dat de brandstof niet goed wordt rondgepompt en dat de injectoren vuil zijn. Nou, ik heb gewacht tot ik de benzinetank een beetje heb leeggepompt en wat reiniger voor brandstofinjectoren heb gekocht, maar het probleem is er nog steeds.
 Wat zou het probleem kunnen zijn? Is het een kapotte slang, of belasten de kapotte contactpunten de prestaties van de motor? Zou het iets met het elektrische systeem te maken kunnen hebben?
 Wat zou het kunnen zijn? Ik heb jullie hulp nodig, want ik zou een ongeluk kunnen krijgen als ik aan het rijden ben en er een voertuig achter me rijdt en de auto plotseling afslaat.
 P.S.: Ik vergat te vermelden dat mijn auto vol zit met stuurbekrachtigingsvloeistof; ik denk niet dat dat de oorzaak is.