Zoek MDM

Bulletin

problemen met de centrale vergrendeling

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #16813 door handmatig-mechanisch
het centrale vergrendelingssysteem
Hallo allemaal, ik ben nieuw op dit forum en ik zou graag willen weten of iemand me kan helpen. Het probleem is dat ik een Citroën Berlingo 1900 d uit 2000 heb en nu blijkt dat de centrale vergrendeling de deuren niet vergrendelt. Ik doe hem dicht en hij gaat vanzelf weer open. Het lampje 'open deur' blijft constant branden. Om hem te sluiten, moet ik de schuifdeur ontgrendelen, de sleutel vasthouden en de bestuurdersdeur vergrendelen en de passagiersdeur met de sleutel sluiten. Ik ontgrendel hem van binnenuit en hij sluit wel, maar als ik de sleutel uit het contact haal, gaan alle deuren open. Ik heb de zekeringen gecontroleerd en er is niets mis. Wat kan ik doen? Als iemand me kan helpen, zou ik heel dankbaar zijn. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #16839 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: problemen met de centrale vergrendeling
Hallo kind en welkom bij de monteurshandleiding, kijk, je probleem is puur elektrisch en het is geen groot probleem als je geduld hebt om te controleren, het slot gaat weer open omdat het herkent dat er een open deur is en als dit gebeurt, gaat het slot niet dicht om je te waarschuwen om te controleren, hoewel dit niet waar is en alle deuren gesloten zijn, dit signaal herkent het systeem het open deurlampje op het dashboard, controleer de knoppen die aangeven dat de deur open is, soms maken ze geen contact, het begint er is waarschijnlijk

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #16841 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: problemen met de centrale vergrendeling
Hoi Kikemec, hartelijk dank voor je hulp, maar ik heb ernaar gekeken en ik druk één voor één op elke deur en het contactlampje brandt. Het probleem is nu dat wanneer ik de auto op slot doe en hem wil openen, de bestuurdersdeur niet opengaat, noch met de sleutel, noch van binnenuit. Ik moet hem meerdere keren blijven indrukken totdat ik hem open krijg. En als ik in de auto zit, laat ik het slot van de passagiersdeur zakken en sluiten ze allemaal, maar zodra ik het contact uitzet, gaan ze open, en met de sleutel in de passagiersdeur doe ik hem dicht en gaat hij weer open. De waarheid is dat ik dacht dat het probleem in de bestuurdersdeur zat. Ik weet het niet. Hartelijk dank. Laten we eens kijken of je nog een idee hebt en wat ik heb gepost helpt. Met vriendelijke groet, rapata.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #16842 door handmatig-mechanisch
Oh, ik was even afgeleid. Hartelijk dank voor je welkom op het forum. ;)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #16910 door handmatig-mechanisch
Hallo, ik heb alle deuren opnieuw gecontroleerd. Als ik op de draaipunten druk, dimt het lampje van de open deur op het dashboard, maar blijft branden. Ik heb gecontroleerd of het een zekering was, maar er is geen andere oplossing. Ik zou het op prijs stellen als u me nog een suggestie kunt geven. Bedankt.