Zoek MDM

Bulletin

Mijn Valiant 80 slaat af als ik de meter op rijd

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #16720 door handmatig-mechanisch
Mijn Valiant 80 schakelt uit tijdens het rijden. Geplaatst door manual-mecanica
Goedemorgen vrienden, ik heb een vraag. Mijn Valiant Volare 1980 6 inline met Torqueflit A-904 versnellingsbak slaat af als ik hem in de vooruit of achteruit zet. Het toerental is gelijkmatig, niet te laag of te hoog, maar hij slaat nog steeds af. Als ik hem gewoon flink versnel, slaat hij niet af. Vanaf dat moment gaan de veranderingen heel soepel en op tijd. Ik word hier heel depressief van, lol. Ik hoop op jullie antwoord. Bedankt, groeten.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #16725 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Mijn Valiant 80 schakelt uit tijdens het rijden
HET LIJKT EROP DAT UW PROBLEEM DE MOTORCOMPRESSIE IS, AFKOMSTIG UIT WAT U ZEGT, OF UW SCHIJFREMMEN (DIT WORDT IN COLOMBIA NOEMD), NORMAAL TRANSMISSIE GENOEMD :(

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #16767 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Mijn Valiant 80 schakelt uit tijdens het rijden
De compressieverhouding klopt niet. Het probleem kan elektrisch zijn en te maken hebben met de bougies. Controleer of ze de juiste zijn en allemaal hetzelfde. Controleer ook of de bougiekabels in goede staat zijn en of de ontstekingsvolgorde correct is. U kunt de ontstekingsvolgorde op het motorblok aflezen en de distributeur om advies vragen.

Met vriendelijke groet