Zoek MDM

Bulletin

Mazda B200i pick-uptruck, schokt en slaat af

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 weken geleden #16695 door handmatig-mechanisch
Hallo, neem me niet kwalijk, ik heb een ernstig probleem met mijn Mazda B2600i pick-up uit 1991 en ik heb hem nodig. Het probleem is dat hij een tijdje prima loopt. Ik start hem en rijd 4 tot 5 km, maar dan begint hij plotseling te schokken en zwarte rook uit te stoten en slaat hij af. Het vreemde is dat ik hem 1 of 2 minuten laat staan en hij het daarna weer prima doet. Ik heb het brandstofsysteem al gecontroleerd en dat is in orde. Wat zou het kunnen zijn? Help me alstublieft dringend, ik zou u oneindig dankbaar zijn. :(

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 weken geleden #16706 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Mazda B200i pickup, schokt en slaat af
Ik heb een Mazda B4000 en de mijne slaat plotseling af. Ze hebben er bijna alles aan gedaan. Wat jouw fout betreft, zou het de IAC-klep of de zuurstofsensoren kunnen zijn. Controleer het en vertel het me.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 weken geleden #16715 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Mazda B200i pickup, schokt en slaat af
Hallo, goedemorgen. Je hebt me een goede tip gegeven. Dank je wel. Ik ga het doen en laat je weten wat er aan de hand is. Tot snel, ik hoop dat het goed met je gaat. :)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 weken geleden #16724 door handmatig-mechanisch
U moet de staat van het ontstekingssysteem (BOUGIES, KABELS, BOBINE EN MODULE OF OPNEEMPING) en de weerstand van elk onderdeel controleren.