Zoek MDM

Bulletin

Elektrische storing Astra 2005 2.4

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #16668 door handmatig-mechanisch
Elektrische storing in de Astra 2.4 uit 2005. Gepubliceerd door manual-mecanica
Ik heb een Astra met 2.4-motor uit 2005. Ongeveer twee maanden geleden verzoop mijn auto bijna: eerst begon de ontsteking te haperen, hij startte niet en na drie of vier pogingen lukte het wel. Nu beginnen de snelheidsmeter, toerenteller, temperatuur- en benzinemeter te trillen en helemaal te dalen, en net als ze dalen, keren ze meteen terug naar normaal. Tegelijkertijd slaat de stereo uit en weer aan, en als ik probeer te parkeren, wordt de besturing stroef. Ik heb hem naar de elektricien gebracht en alles leek in orde. Het probleem is dat de accu bij de accupolen oververhit is geraakt. Ze hebben het met een scanner gecontroleerd en er werden geen storingen geregistreerd. Kunt u me helpen om te kijken wat er mis is met mijn auto? Met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #16676 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Elektrische storing Astra 2005 2.4
Goedemorgen, mijn vriend. Ik weet wel wat van dit soort voertuigen. Sommige storingen zoals die van jou zijn niet te detecteren met een scanner. Ik raad je aan om de isolatoren van de dynamo intern te controleren en alle massakabels te verwijderen. Maak ze schoon, smeer ze en monteer ze opnieuw. Dat zou je auto moeten verbeteren. Ik hoop dat mijn advies nuttig is.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.