Zoek MDM

Bulletin

De voorwielen van mijn auto remmen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 10 maanden geleden #16669 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: De voorwielen van mijn auto remmen.
Hallo vriend, kijk, remvloeistof wordt om veiligheidsredenen elke tien of twaalf maanden ververst vanwege de hoge temperaturen waarin het werkt en de neiging om vocht uit de omgeving te absorberen, zelfs in een gesloten circuit. Ik raad je aan om het te vervangen vanwege je bevestigingsprobleem en de gebruiksduur.
Ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 10 maanden geleden #16671 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: De voorwielen van mijn auto remmen.
Oké, bedankt, ik denk dat ik weer een probleem voor mezelf heb gecreëerd. Zondag raakte de rem op een van de velgen zo oververhit dat er rook uit de remklauw kwam, en ik denk dat de cilinderafdichtingen en de remklauwrand beschadigd zijn. Wat denk jij?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #16678 door handmatig-mechanisch
Natuurlijk raken ze beschadigd door temperatuurschommelingen, maar je moet ook de lagers controleren om er zeker van te zijn dat het vet in de lagers en de homokineet niet is aangebrand. De remschijf kan kromgetrokken zijn.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #16693 door handmatig-mechanisch
Oké, bedankt, dat is waarschijnlijk het geval. Maar moet ik dan ook de lagers vervangen? :blozen:

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #16694 door handmatig-mechanisch
Oké vriend, bedankt, ik zal je advies opvolgen, jouw mening is erg nuttig voor mij. :lachen: