Ik heb een Ford Windstar 3.8L uit 1996. Ik heb net de stationairregelklep vervangen (een nieuwe klep van het merk Standard), maar het toerental blijft boven de 2000 tpm in de parkeerstand of neutraal. In de dubbele versnelling of achteruit blijft het op 1200 tpm. Tijdens het remmen voelt het alsof de transmissie blokkeert door het hoge toerental. Er zijn geen kapotte vacuümslangen. De slang van de rembekrachtiger was lek en die heb ik al vervangen. Met de oude klep stabiliseert de motor zich en loopt hij een paar dagen goed, maar dan begint het toerental te schommelen en slaat de motor af tijdens het rijden. Momenteel geeft hij drie foutcodes: P1504, stationairregelcircuit (ik heb de connector al vervangen omdat deze los zat); P0113, inlaatluchttemperatuursensor - hoog ingangssignaal open/kortsluiting A; en P0122, gaskleppositiesensor A/gaspedaalpositiesensor A - laag ingangssignaal kortsluiting A. Ik ga het hele elektrische systeem controleren op draden die het probleem zouden kunnen veroorzaken. Ik zit vast, kan iemand me helpen dit probleem op te lossen?