Ik heb een Ford Windstar 3.8 uit 1996. Ik heb zojuist de stationairregelklep vervangen (een nieuwe standaardklep), maar het toerental blijft boven de 2000 toeren in de parkeerstand of neutraal, in de dubbele stand of achteruit blijven ze op 1200 toeren per minuut. Bij het remmen lijkt de bak vast te lopen door het hoge toerental. Er zijn geen kapotte vacuümslangen, de slang van de bekrachtiger was geperforeerd en die heb ik al vervangen. Met de oude klep stabiliseert het en werkt het een paar dagen goed, daarna begint het toerental te variëren en slaat het af terwijl het loopt. Momenteel geeft hij 3 codes: P1504 Stationairregelcircuit motor. Ik heb de connector al vervangen omdat deze slecht contact maakte. P0113 Inlaatluchttemperatuursensor - Hoog ingangssignaal open circuit / kortsluiting naar. P0122 Gasklepsensor naar Gaspedaalpositiesensor naar - Laag ingangssignaal kortsluiting naar. Ik ga de hele elektrische leiding controleren op vastzittende kabels. Kan iemand mij helpen dit probleem op te lossen?