Hallo allemaal, het is een genoegen om mezelf voor te stellen en te kunnen genieten van zo'n interessant forum en website. Ik ben ervan overtuigd dat het erg nuttig zal zijn voor mijn werk en ik hoop zoveel mogelijk van jullie te kunnen helpen.
Mijn bedrijf, SeguryCar, distribueert hoogwaardige prestatie-regelunits die zeer succesvol zijn gebleken bij onze klanten. Ze verhogen het vermogen met 25-30% zonder het brandstofverbruik te verhogen; integendeel zelfs. En ze zijn al verkrijgbaar vanaf € 129, afhankelijk van het model. We hebben ook nog veel andere producten in ons assortiment, dus neem gerust een kijkje op onze website:
www.segurycar.com .
Deze parallelle regelunits worden aangesloten op de common rail sensor of de brandstofdruksensor. Voor onze particuliere klanten bieden we de meest accurate informatie die ze nodig hebben, zodat ze de units zelf kunnen installeren. Het is heel eenvoudig; je hoeft alleen maar de juiste connector te vinden.
Mijn vraag is of er een website of link bestaat waar ik direct de locatie van die sensor op elk voertuig kan controleren, zonder handleidingen of werkplaatsen te hoeven raadplegen. Het is bekend dat het op de brandstofrail zit, maar soms zijn er meerdere identieke connectoren in hetzelfde gebied, en ik wil er zeker van zijn dat ik het niet op de verkeerde aansluit en mogelijk iets beschadig.
Waar kan ik deze informatie voor elk model vinden? Of moet ik hier voor elk model waar we niet zeker van zijn een vraag stellen?
Alvast bedankt, en fijn dat ik hier ben.
Groeten!