Hallo collega's, het is een genoegen om mezelf voor te stellen en te kunnen genieten van zo'n interessant forum en website, aangezien mijn werk ongetwijfeld zeer nuttig zal zijn en ik hoop ook zoveel mogelijk mensen te kunnen helpen.
Mijn bedrijf, SeguryCar, distribueert hoogwaardige boost control units die zeer populair zijn bij onze klanten, omdat ze het vermogen met 25 tot 30% verhogen, zonder het brandstofverbruik te verhogen, integendeel, en vanaf SLECHTS € 129, afhankelijk van het model. We hebben ook vele andere producten; ik raad u aan om ons te bezoeken als u wilt, hehe,
www.segurycar.com .
Deze parallelle regeleenheden worden aangesloten op de connector van de common-railsensor of de brandstofdruksensor. Voor verkoop aan particulieren bieden we de meest accurate informatie, zodat de klant deze zelf kan installeren, omdat het heel eenvoudig is; het is alleen een kwestie van de juiste connector vinden.
Het punt is dat ik graag zou willen weten of er een pagina of link is om direct te controleren waar die sensor zich in elk voertuig bevindt, zonder dat ik handleidingen en/of werkplaatsen hoef te raadplegen. Het is bekend dat hij op dezelfde brandstofrail zit, maar soms zitten er meerdere exact dezelfde connectoren op dezelfde plek, en moet ik het zekere voor het onzekere nemen en hem niet ergens aansluiten waar hij niet hoort, wat mogelijk schade kan veroorzaken.
Waar kan ik het voor elk model vinden? Of moet ik het hier voor elk model vragen als ik het niet zeker weet.
Alvast bedankt en ik ben blij dat ik hier ben.
Knuffels.