Zoek MDM

Bulletin

Motorventilator altijd aan

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 maand geleden - 15 jaar 1 maand geleden #16395 door handmatig-mechanisch
Motorventilator altijd aan Geplaatst door manual-mecanica
Hallo allemaal, ik ben nieuw op het forum en ik heb een vraag. Ik hoop dat iemand me kan helpen. Ik heb een Peugeot 306 1.4 XN benzine. De afgelopen dagen draait de tweede stand van de motorventilator constant, zowel bij warme als koude motor. Dit gaat gepaard met een remlicht en een waarschuwingslampje op de temperatuurmeter (beide lampjes zijn rood). Beide lampjes branden permanent op het instrumentenpaneel vanaf het moment dat de auto wordt gestart.
Het koelsysteem werkt naar behoren en het koelwater circuleert perfect door het circuit.
Ik zou het op prijs stellen als jullie me kunnen helpen.
Laatst bewerkt: 15 jaar 1 maand geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 maand geleden #16397 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Motorventilator blijft altijd aan
HET LIJKT EROP DAT ER EEN PROBLEEM IS MET DE TEMPERATUURSENSOR. CONTROLEER DEZE. :)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 3 weken geleden #16513 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Motorventilator blijft altijd aan
Hallo, vervang de thermische schakelaar bovenop de radiator. Deze heeft een schroefdraad ter grootte van een bougie en er lopen draden naartoe. Het kan zijn dat hij oververhit raakt en de contacten vastzitten, en dat ze altijd verbonden zijn. Succes. B)