Zoek MDM

Bulletin

AA wordt gek... het verbreekt de verbinding en maakt automatisch weer verbinding.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #16365 door handmatig-mechanisch
HALLO ALLE FORUMLEDEN.
Ik heb, voor iedereen die me wil helpen, een antwoord of oplossing nodig voor een probleem, dat naar ik vermoed elektrisch van aard is.
Mijn auto is een BMW 316i E36 uit 1991. Wanneer ik de verbinding maak met...
De airconditioning doet een beetje raar; hij schakelt steeds aan en uit.
HET WERKT ALLEEN TOTDAT HET STOPT MET WERKEN OMDAT DE ZEKERING DOORSLAAT.
CORRESPONDEREND.
Ik heb de airconditioning bijgevuld en het pollenfilter vervangen, en alles werkte perfect... maar nu werkt het weer net zo slecht.
Ik zou het zeer op prijs stellen als iemand mij advies of een oplossing zou kunnen geven.
BEDANKT.
KOTUFABOIX.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #16368 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: AA doet gek... het verbreekt en herstelt vanzelf.
Voor mij ruikt dit naar een relais met verbrande contacten, een gebroken draad of een draad die kortsluiting maakt met de aarde.
:P

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #16457 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp Re: AA doet gek... het verbreekt en herstelt vanzelf.
Hallo:
Ik had een soortgelijk probleem met de airconditioning in mijn E36, maar uiteindelijk, na een tijdje onregelmatig te hebben gewerkt, hield deze er helemaal mee op.
Ik heb het opgelost door de instructies op deze pagina te volgen, die ik heb bijgevoegd: www.macadamizer.com/bmwfix.html.
Uiteindelijk bleek het allemaal te komen door het vervangen van een condensator in de regelmodule. De pagina is in het Engels, maar er staan ​​veel nuttige foto's op. Ik raad je aan het te proberen.
Als je wilt en tijd hebt, kan ik je helpen de pagina te vertalen.
Groeten, JBJ