Zoek MDM

Bulletin

Mijn auto slaat af als hij in neutraal staat.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 10 maanden geleden #16350 door handmatig-mechanisch
Mijn auto slaat af als hij in neutraal staat. Geplaatst door manual-mecanica
IK HEB EEN HYUNDAI ELANTRA UIT 1999, 2.0, AMERIKAANSE VERSIE.
HET PROBLEEM IS DAT DE MOTOR UITGAAT WANNEER DE AUTO IN VRIJ STAAT. DIT GEBEURT NIET ALTIJD, MAAR WEL VAAK. KUNT U MIJ ADVIES GEVEN OM DIT PROBLEEM OP TE LOSSEN?:)

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 10 maanden geleden #16430 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Mijn auto slaat af als hij in neutraal staat
Hallo vrienden, ik heb een vergelijkbaar probleem, maar bij een Nissan V16 E16E-motor slaat de motor af als ik een bocht in ga. Ze vertelden me dat het de IAC-klep zou kunnen zijn. Misschien overkomt jou hetzelfde. Als iemand me met mijn probleem kan helpen, zou ik dat ook waarderen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 10 maanden geleden #16438 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Mijn auto slaat af als hij in neutraal staat
Problemen met stationair draaien worden meestal veroorzaakt door de IAC, maar dat hoeft niet. Bij de Hyundai is het niet erg specifiek of het een automaat of een mechanische betreft. Dit kan ook gebeuren met de versnellingsbak. Houd er rekening mee dat er, afhankelijk van de oorzaak van de storing, of de motor schokt of plotseling uitvalt, een verschil bestaat tussen de dingen die gecontroleerd moeten worden: eerst de IAC en het reinigen van het inlaatspruitstuk. Bij de Nissan zou je hetzelfde moeten controleren, maar ik zou graag willen weten of de motor normaal uitvalt in de vrijstand, of alleen wanneer de rem ook wordt ingedrukt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 10 maanden geleden #16475 door handmatig-mechanisch
De waarheid is dat de Nissan afslaat wanneer ik rem tijdens het nemen van een bocht of een zeer scherpe bocht. Ik hoop dat u me kunt helpen.

Bij voorbaat dank.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 10 maanden geleden #16476 door handmatig-mechanisch
De waarheid is dat de Nissan afslaat wanneer ik op de rem trap of wanneer ik een bocht of een zeer scherpe bocht neem. Ik hoop dat u me kunt helpen.

Bij voorbaat dank.