Hallo!! Hoe gaat het?
Ik heb een probleem met mijn Vitara. Mijn probleem was: we reden achter een vrachtwagen, in de eerste versnelling, we reden heel langzaam en mijn vrachtwagen begon te trillen en accelereerde niet meer, de motor verloor toeren, dus zette ik hem uit. Toen probeerde ik hem te starten, maar hij reageerde niet. Ik wachtte even en hij startte langzaam en daarna was hij weer normaal.
Op een andere dag zaten we met mijn vader in de file en hij accelereerde niet meer, en de motor begon weer te trillen, deze keer sloeg hij niet af, maar het toerental daalde weer. Ik zette hem uit en drukte op de zekeringen, en hij startte niet, maar hij heeft een alarm en we hebben de gevoeligheid van het alarm aangepast, ik denk niet dat dit het is, maar deze keer startte hij wel. Ik liep een paar meter en hij begon weer te trillen, ik gaf gas, het kostte veel geld, maar hij werd weer normaal en hij sloeg niet meer af, en ik kwam zonder problemen op mijn bestemming aan. Ik zou graag willen weten wat er is gebeurd of wat het probleem is.

Bedankt voor uw reactie, het gaat goed!!!!