Zoek MDM

Bulletin

Mechanisch probleem met mijn Suzuki Vitara uit 2001

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 10 maanden geleden - 14 jaar en 10 maanden geleden #16349 door handmatig-mechanisch
Hallo!! Hoe gaat het?
Ik heb een probleem met mijn Vitara. Mijn probleem was: we reden achter een vrachtwagen, in de eerste versnelling, we reden heel langzaam en mijn vrachtwagen begon te trillen en accelereerde niet meer, de motor verloor toeren, dus zette ik hem uit. Toen probeerde ik hem te starten, maar hij reageerde niet. Ik wachtte even en hij startte langzaam en daarna was hij weer normaal.

Op een andere dag zaten we met mijn vader in de file en hij accelereerde niet meer, en de motor begon weer te trillen, deze keer sloeg hij niet af, maar het toerental daalde weer. Ik zette hem uit en drukte op de zekeringen, en hij startte niet, maar hij heeft een alarm en we hebben de gevoeligheid van het alarm aangepast, ik denk niet dat dit het is, maar deze keer startte hij wel. Ik liep een paar meter en hij begon weer te trillen, ik gaf gas, het kostte veel geld, maar hij werd weer normaal en hij sloeg niet meer af, en ik kwam zonder problemen op mijn bestemming aan. Ik zou graag willen weten wat er is gebeurd of wat het probleem is.
:knipperen: Bedankt voor uw reactie, het gaat goed!!!!:S
Laatst bewerkt: 14 jaar 10 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden - 14 jaar en 9 maanden geleden #16782 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Mechanisch probleem met mijn Suzuki Vitara uit 2001
Uit wat je uitlegt, lijkt het me dat het brandstoffilter vuil is en soms niet genoeg brandstof krijgt, waardoor hij niet op toeren kan komen of moeite heeft met starten als hij stopt. Ik raad je aan het brandstoffilter te vervangen.
Laatst bewerkt: 14 jaar 9 maanden geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #16799 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Mechanisch probleem met mijn Suzuki Vitara uit 2001
Hoi, het lijkt mij dat je ook een druk- en doorstromingstest op de brandstofpomp moet doen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #16866 door handmatig-mechanisch
;) Hartelijk dank voor uw opmerkingen en reacties. Ik zal er rekening mee houden. :lachen:

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 9 maanden geleden #16874 door handmatig-mechanisch
Hallo, zoals anderen al zeiden, heb je mogelijk problemen met het filter, de pompdruk, een luchtlek, of misschien zelfs problemen met de toerentalsensor of de flowmeter. Ik hoop dat dit helpt.