Zoek MDM

Bulletin

Chevrolet Monza slaat af wanneer u op de rem en de koppeling drukt

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 maand geleden #16288 door handmatig-mechanisch
Hallo, en alvast bedankt voor het lezen van mijn zorgen over mijn probleem.
Ten eerste, ik bezit een Chevrolet Monza SLE/E uit 1993 waarmee ik geen problemen had totdat ik hem naar de technische keuring moest brengen, waar hij kapot ging door uitlaatgassen. De lambdasonde is vervangen, maar daarvoor reed de monteur ongeveer 10 minuten zonder – met het gat open – en de eerste 5 minuten liep hij zonder problemen, alleen met dat irritante geluid. Maar toen daalde het toerental elke keer dat ik terugschakelde drastisch, maar zonder uit te schakelen, wat het probleem veroorzaakte dat ik vandaag heb nadat ik de zuurstofsensor had vervangen, stabiliseerde het toerental zich niet en bij elk stoplicht sloeg het af, maar alleen bij stationair draaien, omdat er bij hoge snelheid geen probleem was en dit alles heb ik naar een andere monteur gebracht die de sensoren van de vacuümslangen controleerde en niets toen vertelde hij me dat het mogelijk was dat de positie van de vlinder verkeerd was geconfigureerd, waarvoor hij het een openingsmarge gaf die werkte en het toerental stabiliseerde meer dan voorheen nu varieert het alleen tussen (980 tot 1000 tpm) vergeleken met voorheen (1050 tot 1250 tpm) maar ik heb nog steeds het probleem dat als ik bij hoge snelheid de koppeling of de koppeling en de rem indruk, de auto stopt en ik opnieuw moet starten en er is geen probleem maar dan gebeurt hetzelfde, maar in de stad is het maar soms, maar op de snelweg is het vaker, dus ik zou uw hulp enorm waarderen bedankt

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 maand geleden #16306 door handmatig-mechanisch
Controleer de aarddraden, verwijder ze, maak ze schoon en controleer of de draden geen interne sulfaat bevatten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 maand geleden #16337 door handmatig-mechanisch
Mogelijk is er een probleem met het remvacuüm (slang-klep-servo). De lucht die binnenkomt, varieert het mengsel (voor de motor). Succes, Ruben.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 maand geleden #16340 door handmatig-mechanisch
Allereerst bedankt voor je antwoord.
Waar ben je gevestigd?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 maand geleden #16341 door handmatig-mechanisch
Bedankt voor je reactie.
De slang die van de rembekrachtiger naar de TBI loopt, is gecontroleerd en is in orde.
Een ander symptoom is dat de rem 's ochtends vanzelf uitschakelt, omdat hij het toerental niet kan handhaven. De oplossing is om de motor op gas te houden en het voertuig in beweging te zetten, zodat het toerental stabiliseert.