Zoek MDM

Bulletin

HELP WIL NIET STARTEN GRAND CHEROKEE 96 4.0 6-CYL

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 maand geleden #16272 door handmatig-mechanisch
Ik hoop dat u me kunt helpen. Ik heb een Grand Cherokee uit '96 met een 4.0
zescilinder. Een week geleden startte ik hem, maar hij sloeg niet aan. Als hij startte, sloeg hij weer uit. Soms sloeg hij weer aan alsof er niets aan de hand was. Zelfs tijdens het rijden sloeg hij weer uit. Eergisteren startte ik hem, maar hij wilde niet starten. De monteur verving de krukassensor. Ik startte hem en hij sloeg meteen aan. Ik zette hem weer uit en na 5 uur probeerde ik hem te starten, maar hij sloeg niet aan. Ik heb de zekering van het alarm verwijderd, omdat ik me afvroeg wat het was, en hij sloeg niet aan. Ik hoop dat u me kunt helpen. Dank u wel.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 maand geleden #16304 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: HELP, 96 GRAND CHEROKEE 4.0 6-CYL WIL NIET STARTEN
Hetzelfde overkwam mij met een Cherokee. De conclusie na vele tests: het was de computer. We probeerden een andere en die sloeg aan. We hebben getest: brandstofpomp, krukas- en verdelersensoren, alarm, enzovoort.

Probeer een andere computer. Succes.B)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 maand geleden #16307 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: HELP, 96 GRAND CHEROKEE 4.0 6-CYL WIL NIET STARTEN
Oké, dat zal ik doen en dan zal ik je vertellen of dat het probleem was. Bedankt...