Zoek MDM

Bulletin

problemen met golf a31.8

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 maand geleden - 15 jaar 1 maand geleden #16258 door handmatig-mechanisch
Problemen met de Golf A31.8 Geplaatst door manual-mecanica
Hallo allemaal, ik heb een probleem met mijn auto, een Golf A3 1.8. Als ik hem start, start hij prima en alles, maar als ik optrek tot tussen de 1000 en 2000 tpm, lijkt het alsof de injectie wordt afgesneden. En als ik optrek tot boven de 2000 tpm, verdwijnt de storing. Dit duurt een paar seconden. Daarna accelereer ik tot dat toerental en verschijnt de storing niet meer. Hij verschijnt alleen als ik hem start en er verschijnt niets op de scanner. Wat zou het kunnen zijn:droog: ? Zou het mijn brandstofpomp of de boordcomputer kunnen zijn? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen mijn probleem op te lossen.:)
Laatst bewerkt: 15 jaar 1 maand geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 maand geleden #16286 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: problemen met de Golf A31.8
Normaal gesproken wordt dit type storing aangegeven door de TPs-sensor (versnelling), maar als de storing zich op een ander moment niet voordoet, kan er een probleem zijn met de temperatuursensor.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 maand geleden #16287 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: problemen met de Golf A31.8
Nou, de waarheid is dat de TPS al is gecontroleerd en vervangen door een andere, hoewel degene die is geplaatst, gebruikt is en de temperatuurregeling is ook al drie keer vervangen. Iets anders dat ik heb opgemerkt, is dat sinds ik de auto een tijdje heb stilgezet, ik heb gemerkt dat mijn brandstofpomp ontlaadt, dus ik moet de schakelaar meerdere keren openen om hem goed te starten. Dat gebeurde 15 dagen geleden 's ochtends, maar nu ik hem vaker gebruik, doet hij het niet meer. Hij doet het alleen bij normale temperaturen. Als je hem uitzet, laat je hem 10 of 20 minuten staan en probeert hem te starten, duurt het even. Iets anders dat ik heb opgemerkt, is dat de bougies zwart zijn en een sterke benzinegeur hebben. Wat kun je me nog meer aanraden om te controleren?:droog: Groeten:)