Zoek MDM

Bulletin

hulp met 2-cilinder carburateur

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 maand geleden #16243 door handmatig-mechanisch
Hulp met een 2-cilinder carburateur Geplaatst door manual-mecanica
Hallo collega's, ik vraag jullie om hulp. Ik heb een probleem met de carburateur, omdat hij de tweede spleet niet opent. Blijkbaar zijn het de slangaansluitingen. Als iemand een afbeelding of schema heeft van hoe ze zijn aangesloten, zou ik dat zeer op prijs stellen, aangezien de monteur me 350 peso rekent en ik op dit moment geld tekort kom.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 maand geleden #16282 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Hulp bij een 2-cilinder carburateur
Om te beginnen zijn er veel soorten carburateurs met twee cilinders; je moet specifieker zijn. Als je krap bij kas zit, kun je het probleem oplossen door de tweede cilinder af te sluiten door de slang die hem activeert af te sluiten. Het kan zijn dat de slang is aangesloten op een constant vacuüm.

Probeer hem aan te sluiten op andere aansluitingen op dezelfde carburateur; meestal zit hij in de buurt van de klep die wordt geactiveerd.

Succes...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 maand geleden #16283 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Hulp bij een 2-cilinder carburateur
Bedankt voor je hulp kmisadai, dat is in feite wat ik heb gedaan, ik heb de tweede uitlaat gesloten en het werkt heel goed, maar ik mis ook en werk aan de tweede keel omdat de auto niet trekt zoals voorheen vanwege het ontbreken van de tweede keel, en de carburateur is een Pierburg 2E, sorry als ik het type carburateur niet heb vermeld en bedankt voor je hulp, groeten

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 maand geleden #16302 door handmatig-mechanisch
Groeten:

Ik laat je deze link van de carburateur van de vacuümroutes achter

: t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQQp9oK...2fqT72o1O0yVOSpQUds=

Test eerst de klep met een vacuümpomp of zuig met de mond (wat niet het meest aan te raden is). Zuig met de vacuümpomp of de mond en de steel zou moeten samentrekken. Als dat niet gebeurt, is de klep nutteloos. Als hij samentrekt, kan het probleem een vacuümslang zijn of zit het tweede keelmechanisme vast.

Ik hoop dat het helpt.B)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 maand geleden #16308 door handmatig-mechanisch
Bedankt voor de link en je hulp, Alex3. Ik heb de klep al gecontroleerd en of hij werkt. Als ik thuis ben, controleer ik de slangen. Nogmaals bedankt voor je hulp. Groeten.