Zoek MDM

Bulletin

Ford Explorer airconditioning probleem

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 10 maanden geleden #16171 door handmatig-mechanisch
Ford Explorer Airconditioning Probleem Geplaatst door manual-mecanica
Hallo allemaal op het forum, ik heb een Ford Eddie Bauer pick-uptruck uit 2006. Sinds ongeveer twee maanden schakelt de airconditioning bij het accelereren over van de voorste ventilatieroosters naar de voorruitverwarming. Bij het remmen komt er weer lucht uit de voorste ventilatieroosters. Ik ben ermee naar de monteur geweest en hij vertelde me dat het probleem een lek in de verwarmingsslangen was. Deze zijn vervangen, maar het probleem blijft bestaan; geen enkele monteur kan de oorzaak vinden.
Heeft iemand van jullie een soortgelijke ervaring gehad? Weet iemand wat er aan de hand is? Ik stel jullie reacties zeer op prijs...
Bedankt!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 10 maanden geleden #16246 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Ford Explorer airconditioning probleem
HALLO PARTNER, IK DENK DAT HET PROBLEEM IN DE LUCHTKAST ZIT, WAAR DE TWEE RADIATOREN ZITTEN, EEN VOOR DE VERWARMING EN DE ANDERE VOOR DE AIRCONDITIONING. VIA DEURTJES WAAR DE LUCHT UIT KOMT EN OF HET KOUD OF WARM IS, AFHANKELIJK VAN DE SELECTIES DIE U MET DE WIELEN HEBT INGESTELD... ER IS EEN DEURTJE ONTGRENDELD
.:kant:

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.