Wat betreft je vraag, hij verbruikt geen antivries, ik kan me voorstellen dat het was zoals je me vertelde, door het koude weer werd dat water eruit gehaald, de reparateur van de uitlaat vertelde me dat de katalysator de benzine verhitte en omzette in water en dat dat de reden was dat de uitlaat roestte, maar ik merk dat de geur er nog steeds is, ik merk het alleen als ik 's ochtends de auto start, op een keer vroeg ik een monteur waarom de vrachtwagen van een vriend na een tijdje met de motor aan stinkt, een vieze geur werd waargenomen, en hij vertelde me dat het de zuurstofsensor was, ik weet niet of ik het goed heb of niet, de vrachtwagen is een Ford Ranger, Amerikaans model uit 1994, nu rook de Chevy van mijn vrouw ook stink, maar deze rook naar rauwe benzine alsof ze hem weggooide, maar dat was het probleem met de bus, wat ik deed was het meest comfortabel voor mijn portemonnee, ik heb de slangen afgesloten, haha trouwens, ze stuurden me een handleiding over hoe je een gasbesparing maakt, dan stuur ik Ik heb de handleiding voor je, zodat je kunt zien of je hem leuk vindt en of je er zelf een voor je auto wilt maken. Ik heb hem nog niet goed gelezen, maar het is net een slang en magneten.