Zoek MDM

Bulletin

Chevy uit 2000 heeft een slechte geur uit de uitlaat

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 maand geleden #16290 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: 2000 Chevy ruikt vies uit de uitlaat
GOED DAT JE EEN VERBETERING HEBT GEMERKT. ALS DE KATALYSATOR BESCHADIGD IS, VERLIES DE AUTO VERMOGEN, MAAR IK BEN NOG STEEDS TWIJFEL OVER HET WATER DAT DEZE VERBRUIKT. IK HOOP DAT DAT NIET MEER GEBEURT, MAAR IK HEB NOG ÉÉN LAATSTE VRAAG: VERBRUIKT JE AUTO ANTIVRIES? DAT JE REGELMATIG HET WATER OF ANTIVRIES MOET BIJVULLEN.
OM VERDER TE GAAN NAAR DE BOLLA, KIJK EENS NAAR DE APPARATUUR OM DIE TAAK TE DOEN IS EEN BEETJE DUUR, MISSCHIEN HEB IK HET VERKEERD, MAAR EEN PAAR VRIENDEN HEBBEN ME VERTELD DAT HET ZO'N DRIEDUIZEND MEXICAANSE PESOS IS, NU KOST DE BUS REINIGER JE ZO'N 75 PESOS, IK RAAD JE AAN OM DE SPRAY TE KOPEN OM HET GASKLEPHUIS TE WASSEN (JE HOUDT NOG EEN BEETJE OVER, LAAT HET NIET VOOR DE MONTEUR ACHTER) EN KOOP DE BUS OM DE INJECTOREN TE WASSEN IN BOYA, HET IS EEN LANGE ZWARTE, ONGEVEER 75 PESOS. JE BRENGT ALLES NAAR DE MONTEUR, HIJ HEEFT ZIJN APPARATUUR AL, HIJ DOET DE WAS EN REKENT JE DE ARBEIDSKOSTEN AAN, ONGEVEER 150 PESOS. IK RAAD JE AAN DIT TE DOEN VOORDAT JE DE BOUGIES VERVANGT, ZODAT JE NIEUWE BOUGIES NIET VUIL WORDEN DOOR HET WASSEN. IK HOOP DAT HET GOED MET JE GAAT EN ONS LAAT ZIEN HOE HET MET JE CHEVI GAAT NA DIT ALLES.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 maand geleden #16300 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: 2000 Chevy ruikt vies uit de uitlaat
Wat betreft je vraag, hij verbruikt geen antivries, ik kan me voorstellen dat het was zoals je me vertelde, door het koude weer werd dat water eruit gehaald, de reparateur van de uitlaat vertelde me dat de katalysator de benzine verhitte en omzette in water en dat dat de reden was dat de uitlaat roestte, maar ik merk dat de geur er nog steeds is, ik merk het alleen als ik 's ochtends de auto start, op een keer vroeg ik een monteur waarom de vrachtwagen van een vriend na een tijdje met de motor aan stinkt, een vieze geur werd waargenomen, en hij vertelde me dat het de zuurstofsensor was, ik weet niet of ik het goed heb of niet, de vrachtwagen is een Ford Ranger, Amerikaans model uit 1994, nu rook de Chevy van mijn vrouw ook stink, maar deze rook naar rauwe benzine alsof ze hem weggooide, maar dat was het probleem met de bus, wat ik deed was het meest comfortabel voor mijn portemonnee, ik heb de slangen afgesloten, haha trouwens, ze stuurden me een handleiding over hoe je een gasbesparing maakt, dan stuur ik Ik heb de handleiding voor je, zodat je kunt zien of je hem leuk vindt en of je er zelf een voor je auto wilt maken. Ik heb hem nog niet goed gelezen, maar het is net een slang en magneten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 maand geleden #16323 door handmatig-mechanisch
Oké. FUCK, BELOFTEN MAKEN SCHULDEN, DUS IK WACHT OP JE HANDLEIDING. HOPELIJK GAAT HET BETER MET RIUMA, MAAR IK KAN JE VERTELLEN DAT HET BESTE AAN JE EIGEN HANDEN KRIJGEN, IS WAT JE ERVAN LEER, EN SOMS WAT JE ERVAN BESPAART. LAAT ONS IN ELK GEVAL WETEN HOE HET GAAT. GROETEN VAN HIER IN TOLUCA.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 maand geleden #16333 door handmatig-mechanisch
Ik heb hem al in handen, maar er is één probleem. Ik weet niet hoe ik hem naar je kan sturen. Als het mogelijk is, laat het me dan weten, dan kan ik hem snel sturen. Ik heb een Golf A3, die gaf me problemen in de week van maart, dus ik moest hem repareren. Ik heb er drie uur aan gewerkt om hem weer in elkaar te zetten en uit elkaar te halen. Het werkte eindelijk, maar het duurde lang. Wat er gebeurt, is dat ik mijn elektrische handleiding niet kan vinden en dat ik de tests tijdens het rijden ben vergeten, maar ik heb het goed gedaan. Wat er mis was, was de Bendix, maar toen ik die verving, liet ik hem kortsluiten en dat maakte me erg boos. Maar nu is hij weer in orde. Er is een steun voor de spijker die ze hebben vervangen, en nu is de carterpan min of meer zoals hij was. Hij is in orde. Stuur me je e-mail zodat ik je de handleiding kan sturen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 maand geleden #16336 door handmatig-mechanisch
Wanneer de LAMDA (zuurstofsensor) kortsluit of niet meer werkt, lekt de uitlaat en kan de primer niet meer verwijderd worden. De kosten en de stankoverlast worden veroorzaakt door brandstofadditieven. Succes, Ruben.