Hoi Pepe, goedemorgen.
Nou, ik zal je laten weten hoe mijn avontuurlijke beslissing is uitgepakt, maar eerst even bevestigen dat ik inderdaad in een koude streek woon, Chilpancingo, Guerrero. Ik merkte het lek op toen de auto stilstond, en zelfs toen de motor warm was. Ik realiseerde me dat de auto bij het accelereren traag aanvoelde, alsof hij niet genoeg lucht kreeg. Ik dacht dat het kwam door het luchtfilter dat ik had geïnstalleerd, of omdat ik de injectoren niet had schoongemaakt. Er komt witte rook uit de uitlaat als ik het gaspedaal volledig indruk in de vrijstand, zelfs als de motor warm is. Omdat ik gisteren de katalysator heb vervangen door een 'bullet'-exemplaar, heb ik hem nog niet echt grondig getest, maar ik zal je vertellen wat ik tot nu toe heb gemerkt. Het voelt niet meer alsof de auto hapert bij het accelereren; het voelt soepeler aan. Toen ik hem vandaag startte, lekte er geen water meer en het lijkt erop dat de witte rook ook is verdwenen. De uitlaat is niet luider dan voorheen; het voelt goed. Maar dat is pas twee dagen na de installatie. Ik denk dat het wel gevolgen zal hebben, maar ik weet nog niet precies wat.
Verder wil ik mijn brandstofinjector reinigen, maar ik weet niet hoe ik de vlotter moet gebruiken, of hoe dat ding bij auto-onderdelenwinkels ook heet. Als u me zou kunnen uitleggen hoe ik die vlotter moet gebruiken, zou ik dat erg waarderen. Ik gebruik nu namelijk een brandstofinjectorreiniger die ze in de supermarkt verkopen, die bij de benzine zit, om hem te "reinigen" of "misleiden", maar ik vertrouw die niet.
Weet u trouwens misschien waar ik een handleiding kan vinden voor het installeren van een alarmsysteem met deur- en kofferbakontgrendeling? Ik wil er namelijk een in mijn Chevy laten installeren.