Zoek MDM

Bulletin

Daewoo Pointer 96 1.5

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 10 maanden geleden #16082 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Daewoo Pointer 96 1.5
Dank je wel, EDUARDOMAZA. Dankzij jou heb ik al iets meer geleerd. Hoewel ik nog steeds in het ongewisse verkeer, vermoed ik dat je het over duikers hebt. Zo noemen ze ze in Mexico, maar ik weet het niet zeker.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 10 maanden geleden #16137 door handmatig-mechanisch
Laten we eens kijken naar Jose. De takis zijn elementen in de vorm van een klein glas of zoals de loper bij het schaken of beter gezegd kleine taca-taca spelers. Ze hebben een gat aan de zijkant en werken door oliedruk om de kleppen te activeren. Deze elementen kunnen zowel onbelast als belast worden geplaatst. Als ze onbelast worden geplaatst bij het starten van het voertuig, maken ze altijd een geluid als een sterke metalen klap. Vervolgens worden ze verwijderd als ze belast worden. Het is het beste om ze belast of voorbelast te installeren om dit geluid te vermijden dat wordt geproduceerd en dat heel eng is, hahahahaha. Maar het maakt niet uit of ze belast zijn of niet. Ik laad ze meestal op voordat ik ze monteer.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 10 maanden geleden #16178 door handmatig-mechanisch
HARTELIJK DANK KIKEMEC, IK HEB AL ONDERZOEK GEDAAN EN INDERDAAD NOEMEN WE HIER IN MEXICO HYDRAULISCHE DUIKERS. DAT KOMT OMDAT WE DINGEN IN TUSSEN LANDEN EEN BEETJE VERSCHILLEND NOEMEN EN SOMS STAAT ER ÉÉN IN DE WEG.