Hallo vriend, kijk, het lijkt erop dat je weinig achtergrondinformatie geeft om dit probleem op te lossen, maar ik kan je vertellen dat de problemen met je motor meer te wijten zijn aan een vastzittende OPEN thermostaat of het ontbreken daarvan. Nu is de onregelmatige werking bij lage snelheid een product van hetzelfde, de motor heeft een zeer lage temperatuur. Ik zou graag willen weten of het door een carburateur komt of door injectie, zodat we je verder kunnen helpen. Dit zonder afbreuk te doen aan de hulp van de andere vrienden op dit forum. Als ik lees wat onze vrienden zeggen, hebben ze gelijk met hun theorie, maar als we in het geval van een gebarsten cilinderkop of een gebroken cilinderkoppakking zitten, zou het precies andersom zijn, wat betekent dat de temperatuur tot het maximum zou stijgen. Nu, als we een scheur in de uitlaat van de cilinderkop hebben, dat wil zeggen in het uitlaatkanaal, zou er water naar de uitlaatpijp kunnen gaan. Maar zoals ik al eerder zei, is er meer informatie nodig om je te kunnen helpen. Ik hoop dat dit je op de een of andere manier helpt en dat je een oplossing voor het probleem kunt vinden.