Zoek MDM

Bulletin

Help me jongens!!! Mercedes Viano 2005

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 11 maanden geleden #16041 door handmatig-mechanisch
Help me jongens!!! Mercedes Viano 2005 Geplaatst door manual-mecanica
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier. Mijn vraag is: ik ben al maanden op zoek naar een Mercedes Viano. Ik heb er een uit 2005 gevonden met 85.000 km op de teller voor € 17.000. Maar ik ben verbaasd dat het een 2,2-liter automaat van 150 pk is. Hoe bevalt die motor? Is de automaat betrouwbaar? Alvast bedankt. Ik kijk uit naar uw snelle reactie.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 11 maanden geleden #16052 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Help me jongens!!! Mercedes Viano 2005
Mercedes is erg goed, maar houd er rekening mee dat hun reserveonderdelen erg duur zijn. Wat de versnellingsbak betreft: automatische versnellingsbakken hebben een specifieke levensduur van maximaal 250.000 kilometer en daarna worden ze gerepareerd, wat heel, heel, heel duur is. Als de kilometerstand dicht bij deze kilometerstand ligt, is het niet raadzaam om ze te kopen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 11 maanden geleden #16053 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Help me jongens!!! Mercedes Viano 2005
Ik vergat dat de 2.2 automaat veel brandstof verbruikt en dus helemaal niet zuinig is.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 11 maanden geleden #16057 door handmatig-mechanisch
Hartelijk dank voor uw medewerking, maar hij heeft 86.000 km op de teller. Hij is van een wat oudere man. Wat vindt u ervan?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar en 11 maanden geleden #16079 door handmatig-mechanisch
Zo ja, dan is dat geen probleem, ze worden er goed voor gezorgd en hebben weinig kilometers op de teller. Ik zou dus zeggen van wel, maar je moet er sowieso altijd mee naar een monteur gaan om het te laten controleren.