Zoek MDM

Bulletin

Vermogensverlies op Megane 1.9dci 2001

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #23343 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Vermogensverlies in een Megane 1.9dci uit 2001
Ja. Ik heb hem niet meer.
Het probleem met de brandstofpomp is erg interessant. Ik wist niet dat er geen foutmelding werd weergegeven.
Ik was ook overtuigd door de elektronische gasklep, nou ja, de gaskleppotentiometer... maar goed, ik bleef met twijfels zitten, want toen ik verschillende dingen probeerde, werkte hij een paar dagen prima en dan begon hij weer hetzelfde te doen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #23347 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Vermogensverlies in een Megane 1.9dci uit 2001
De Megane DCI, is het een diesel of benzine?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
14 jaar 1 maand geleden #23366 door handmatig-mechanisch
Het was een diesel. 105 pk.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #41322 door handmatig-mechanisch
Controleer de injectorkabels, mij is hetzelfde overkomen en dat kwam doordat drie van die kabels defect waren. Vervangen lost het probleem op. Ik hoop dat het helpt. Nog een tip: ga niet naar Renault om ze te zoeken, ze kosten je ongeveer 600 euro of minder. Het beste wat je kunt doen, als je een beetje handig bent, is een isothermische kabel kopen, twee kleine aansluitklemmen voor elke kabel die je beschadigd hebt, en die op die manier vervangen. Daarna zijn de problemen voorbij. Probeer de kabels te controleren en als dat het geval is, kan de storing je ongeveer 50 of 60 cent en 20 minuten tijd kosten.