Zoek MDM

Bulletin

problemen met de controlemotor

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 maand geleden #15964 door handmatig-mechanisch
Controleer motorproblemen Geplaatst door manual-mecanica
Hallo allemaal, mijn vraag is als volgt: ik heb een Mitsubishi Eclipse 2.0 GS-motor uit 1995 zonder handgeschakelde turbo en al een tijdje heb ik alleen op de snelweg en autowegen een probleem. Het probleem is als volgt: na 130 kilometer per uur gaat het motorstoringslampje branden, maar de auto rijdt verder zonder problemen. De eerste keer dat het lampje ging branden, haperde de auto, maar daarna stopte hij ermee en reed hij verder perfect. Wat ik niet weet, is waarom het motorstoringslampje alleen op de snelweg gaat branden. In de stad rijdt hij prima. Verschillende mensen hebben me verteld dat het een probleem met de lambdasonde zou kunnen zijn, maar niemand heeft me verzekerd dat dat het exacte probleem is. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met mijn probleem, bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 maand geleden #15972 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Motorproblemen controleren
Het beste wat u kunt doen, is het apparaat scannen om te zien of er codes in het geheugen zijn opgeslagen. Meerdere sensoren kunnen namelijk af en toe een storing veroorzaken.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 maand geleden #16011 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Motorproblemen controleren
Het is waar dat de meest economische oplossing is om het te scannen en vervolgens te kijken welke sensor het is, aangezien de fout kan worden veroorzaakt door de temperatuursensor, zuurstof, verdamping van gassen en nog veel meer. Scan het en geef commentaar.