Zoek MDM

Bulletin

Ford Taurus-handleiding uit 1989

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #15929 door handmatig-mechanisch
Gebruikershandleiding voor de Ford Taurus uit 1989. Uitgegeven door manual-mecanica
Hallo, ik heb hulp nodig bij het oplossen van problemen met mijn auto. Ik heb een Ford Taurus uit 1989, maar de binnenkant van de achterbanden is versleten. Ik wil graag weten of ik het zelf kan repareren of dat ik ermee naar een garage moet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #16001 door handmatig-mechanisch
Antwoord van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Ford Taurus handleiding uit '89
Het uitlijnen van de achteras is een tijdrovende en ingewikkelde klus; je moet afstandhouders tussen de naven plaatsen om de banden te kunnen uitlijnen. Idealiter laat je dit doen door iemand die over een uitlijnapparaat beschikt, zodat je zeker weet dat het goed gebeurt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar en 3 maanden geleden #16008 door handmatig-mechanisch
Antwoord van Manual-mechanics op het onderwerp Re: Ford Taurus handleiding uit '89
Dankjewel Karma... maar zou je me misschien wat handleidingen voor automechanica kunnen bezorgen, zodat ik meer kan leren over mogelijke toekomstige problemen?.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 4 maanden geleden #36711 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp van de handleiding van de Ford Taurus uit 1989
Hallo, ik heb een Ford Taurus uit '87. Zou u mij alstublieft de gebruikershandleiding en het reparatiehandboek kunnen bezorgen? Ik zou u daar zeer dankbaar voor zijn :(