Oké, ik heb een Chevrolet C-10 4x4 pick-uptruck uit 1979. Hij heeft een 305-motor met een bekrast deksel dat is omgebouwd naar carburatie. Hij heeft een universele pomp bij de tank die geen retour had. Ik ontdekte op deze pagina (
www.itacr.com/cursos/carter.html ) dat hij een retour heeft. Ik heb hem gemonteerd met een filter met twee uitlaten en één inlaat. Kijk, de pomp wordt erg heet. Voordat ik de retour erop monteerde, veroorzaakte hij een soort storing, zoals een gebrek aan benzine. Dit gebeurde als de truck erg heet was of in de file stond. Ik heb het meerdere keren gecontroleerd en er zat geen benzine in het filter. De elektrische installatie stuurt altijd stroom naar de pomp wanneer je de schakelaar omzet en ik weet dat dat niet klopt; maar ik ben er nu achter. Kijk, ik wil een foto maken zodat je kunt zien waar hij is gemonteerd en ook de retour kunt zien om te zien wat je zegt. Ga naar die pagina, die is echt goed. Ik zal de foto's vrijdag uploaden. Oké, bedankt voor je aandacht.