Zoek MDM

Bulletin

doel elektrische problemen

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 maand geleden #15869 door handmatig-mechanisch
Elektrische problemen
Ik wil graag weten of iemand mij kan helpen, want ik heb een probleem met het dashboard. Het lampje van de dynamo gaat niet aan als ik de auto start, maar de dynamo werkt prima. Hij laadt op 13,50 volt. Er is niets te zien op het dashboard, het lampje op het dashboard werkt wel. Sorry, de auto is een Gol uit 1999 met elektronische ontsteking. Alvast bedankt voor alle hulp.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 maand geleden #15871 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmatige monteurs op het onderwerp Re: elektrische problemen met gol
Hallo vriend, ik ben elektricien en ik kan je vertellen dat het kan zijn dat je gloeilamp is doorgebrand of dat de kabel die van de dynamo naar de lamp loopt is doorgesneden of dat de kabel die van de dynamo komt gebroken is. Daarom raad ik je aan om te beginnen met het controleren van de gloeilamp, wat de meest voorkomende oorzaak is van een doorgebrande lamp.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 maand geleden #15888 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmatige monteurs op het onderwerp Re: elektrische problemen met gol
Bedankt voor de hulp, mijn vriend Alpadense. Ik heb alles gecontroleerd wat er normaal is. De lamp heeft spanning. Wat ik niet weet, is hoe de lamp aangaat. Ik ben elektronicatechnicus. Als je me een idee kunt geven hoe de lamp werkt, hoe hij aangaat, zou ik dat zeer op prijs stellen. Heel erg bedankt.