Zoek MDM

Bulletin

carburator

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #15768 door handmatig-mechanisch
carburateur Geplaatst door manual-mecanica
Hallo jongens, ik heb problemen met mijn auto. Laten we eens kijken of iemand me kan helpen. Het bleek dat toen ik een paar dagen geleden thuiskwam van mijn werk, de auto begon te schokken. Een paar dagen later reed ik er weer mee en startte hij niet. Ik heb de verbrande connectoren naar de carburateur bekeken, ik heb inkt om de motor gewikkeld, maar niets hielp. Hij startte niet. De monteur vertelde me dat er kortsluiting was in de gasklepsensor. Wat moet ik doen? De hele installatie vervangen of draad voor draad controleren en kijken welke kortsluiting maakt? In de garage zullen ze je veel problemen geven, 400-500 e. Ik wacht op jullie antwoorden en advies. Bedankt, met vriendelijke groet. :( :( :(

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #15774 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: carburateur
Controleer eerst of de gasklep contact maakt met de aarde en vervang alle beschadigde bedrading. Om te controleren of de gasklep contact maakt met de aarde, doet u het volgende: STEEK AF EN TOE ÉÉN DRAAD IN DE GASHENDELCONNECTOR EN HET ANDERE UITEINDE IN DE POSITIEVE ACCU-AANSLUITING.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 maand geleden #15798 door handmatig-mechanisch
Ik heb een vraag: hoe kan ik een carburateur met een gasklepsensor krijgen? Is hij voorzien van een carburateur of een injector? Of een enkelpuntscarburateur, die eruitziet als een carburateur met een centrale injector? Hoe dan ook, kortsluitingen in de kabels lopen door circuits; meestal is een circuit beschadigd. Ik denk dat je de kabel met het probleem moet vinden en vervangen, of probeer de connectoren te vervangen. Als ze slecht contact maken, gaan ze kapot en verbranden ze.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 1 maand geleden #15841 door handmatig-mechanisch
HALLO, IK HEB EEN HYUNDAI EXCEL 1.5 98 MET CARBURATEUR. ER ZIJN PROBLEMEN MET HET BRANDSTOF-LUCHTMENGSEL. ER WORDT VEEL BRANDSTOF VERBRUIKT. HEEFT U EEN HANDLEIDING VOOR DEZE CARBURATEUR OF HOE KAN IK HET BRANDSTOF-LUCHTMENGSEL CONTROLEREN OF AFSTELLEN, OMDAT DE BOUGIES VERKOOLD ZIJN? DANK U WEL.