Hoi, ik ben nieuw op het forum! Ik heb een soortgelijk probleem. Ongeveer een maand geleden was er een flinke storm en stonden de straten half blank... iets wat hier normaal is... en toen ik de volgende dag de auto wilde starten, merkte ik dat de ventilator begon te draaien toen ik de auto in het contact zette (ik neem aan op lage snelheid, want als ik de draad van het bruine lampje loskoppel, gaat hij op hoge snelheid draaien)... Ik hechtte er niet veel waarde aan, denkend dat het normaal was en dat het wel gerepareerd zou worden... Ik bracht hem naar de monteur en hij wilde me een flinke rekening sturen om hem te laten controleren, omdat het een dure auto is en ze zich dat niet realiseren, maar in werkelijkheid heb ik dat geld niet... Als iemand me even kan helpen... Ik denk dat er een lampje kapot moet zijn... op de foto's snap ik niet echt waar dat blauwe lampje zit... of in ieder geval is het niet zo bij de mijne... het is een Peugeot 605 SV3.0 V6 model 93.
 Ik waardeer het! Als je foto's nodig hebt, laat het me weten en ik zal ze uploaden!