Hallo Juaquin. Mijn naam is Rosnel. Ik ben monteur. Breng je auto niet naar de garage voordat je hem zelf hebt geïnspecteerd; dat is makkelijk. Voordat ik je vertel wat je moet doen, moet je ervoor zorgen dat je auto aan de volgende specificaties voldoet.
4-cilinder-lijnmotor, voorwielaandrijving, 1240 cc, 4 kleppen per cilinder, dubbele bovenliggende nokkenas, indirecte multipoint-injectie, 5 versnellingen, benzine.
Als uw auto deze kenmerken heeft, moet u de mogelijkheid van mogelijke defecten uitsluiten voordat u reserveonderdelen koopt, geld uitgeeft en kostbare tijd verspilt.
Als auto's elektronisch zijn, raken monteurs in de war omdat het om een nieuwe technologie gaat. Maar uiteindelijk is het gewoon zorg en kwaadwilligheid om de fouten op te lossen.
Wanneer een voertuig start maar niet genoeg vermogen krijgt, is er een probleem met de bougiebobines. Dit merkt u aan de benzinelucht die uit het uitlaatspruitstuk komt wanneer u accelereert.
Draai de auto en verwijder de bougies één voor één. Haal ze eruit en plaats ze terug met een geïsoleerde tang om te voorkomen dat ze stroom trekken. Als je merkt dat de motor afslaat of dat er iets storends gebeurt, wijst dat erop dat de bobine in orde is. Als er niets gebeurt, is de bobine defect. Koop hem en vervang hem. Als je vragen hebt, kun je me altijd mailen.