Zoek MDM

Bulletin

Nissan Micra uit 2005, mist vermogen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #15593 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Nissan Micra uit 2005, mist vermogen.
Hallo, ik ben

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #15594 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Nissan Micra uit 2005, mist vermogen.
Ik ben Alex, een officier eerste klas en ik werk al bijna 5 jaar bij NISSAN. Ik ben Roman en daarom vind ik het een beetje moeilijk om te schrijven, maar ik zal je helpen. Ben je al eens bij NISSAN geweest en zeiden ze dat er geen fouten waren? De motor die je hebt is een 1.5 diesel common rail motor. Zeg je nu dat de motor geen vermogen heeft en dat je geen fouten ziet? In dat geval moet je de flowmeter testen. Als je deze test niet doorstaat, moet je naar de EGR-klep kijken. Als de monteur niet weet hoe hij de flowmeter moet testen, vertel het me dan. Maar ik zeg je één ding: het komt zeer zelden voor dat de auto slecht loopt en je geen fouten ziet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #15595 door handmatig-mechanisch
Controleer eerst of de turbo goed werkt

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #15596 door handmatig-mechanisch
Hoi Alexandru, hartelijk dank voor je hulp. Ik zie dat je op de goede weg bent. De dealer vertelde me dat het geen ernstig probleem was. Ik zei dat ik geen geld had en dat ik moest wachten, en ze zeiden dat het prima was, dat het niet erger zou worden of me in de steek zou laten. Ze vertelden me niet precies wat het was, ze zeiden alleen iets in de trant van: "Het is een onderdeel of een klep (ik weet het niet meer) die vervangen moet worden, niets ernstigs."
Er is geen motorstoring, noch op het dashboard, noch op de boordcomputer. Ik vraag het omdat ik niet denk dat het aan de motor ligt. Ik denk dat het probleem iets is zoals jij al zei, iets met de luchtstroom of zelfs de luchtstroom, of een ander onderdeel dat het motorvermogen regelt. Ik vind het een onzin.
Ik denk dat de turbo in orde is, want bij 3500 tpm voel je hem echt binnenkomen.
Nogmaals bedankt. Ik hoop dat je me hiermee verder kunt helpen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden - 15 jaar 2 maanden geleden #15597 door handmatig-mechanisch
Hallo Alexandru.
Kan ik de EGR-klep uitschakelen om te controleren of het niet de EGR-klep is? Ik weet dat het kan bij benzinemotoren, maar ik weet niet of het ook kan bij een dieselmotor, en specifiek bij die van mijn auto, of dat het te ingewikkeld is.
Nog een vraag: als het de flowmeter was, zou de turbo dan wel werken?
Laatste editie: 15 jaar 2 maanden geleden door .