Hallo allemaal, ik wil graag een vraag stellen en zou de antwoorden zeer op prijs stellen. Ik repareer een Twigo uit 2000 met een direct injectiesysteem. De auto is naar de werkplaats gesleept en nadat ik hem heb gecontroleerd, heb ik een lage brandstofdruk gedetecteerd, dus heb ik de pomp vervangen. De auto start echter af en toe en na een bepaalde tijd (10 tot 15 minuten) slaat hij af. Ik heb het opnieuw gecontroleerd en vastgesteld dat de auto uitgaat wanneer de elektrische ventilatoren starten. Ik heb een verbinding gecontroleerd en gedetecteerd die het elektrische signaal van een relais overbrugt dat het signaal van de airconditioningcompressor en een elektrische ventilator verbindt met het signaal van de brandstofpomp (witte draad met witte draad met gele draad). Ik zocht naar het brandstofpomprelais en vond er een paar onder het dashboard, maar ik moest ingrijpen bij een andere auto en ik kon niet verder. De waarheid is dat de storing aanhoudt. Ik heb hem ingeschakeld en nu gaat hij niet meer aan. Bij voorbaat dank voor uw antwoorden. Ik was het vergeten, ik heb de elektrische ventilatoren al losgekoppeld.