Hallo allemaal, ik heb een vraag en zou alle antwoorden zeer waarderen. Ik ben bezig met het repareren van een Chevrolet Twigo uit 2000 met directe brandstofinjectie. De auto is naar de garage gesleept. Na controle bleek de brandstofdruk laag te zijn, dus heb ik de brandstofpomp vervangen. De auto start echter af en toe en slaat na een tijdje (10 tot 15 minuten) weer af. Ik heb het nogmaals gecontroleerd en vastgesteld dat de auto afslaat wanneer de elektrische ventilatoren aanslaan. Ik heb een verbinding gevonden die het elektrische signaal van een relais, dat het signaal naar de airconditioningcompressor en een van de elektrische ventilatoren verbindt, overbrugt met het signaal van de brandstofpomp (witte draad met witte en gele draad). Ik heb gezocht naar het brandstofpomprelais en er een paar onder het dashboard gevonden, maar ik moest aan een andere auto werken en kon niet verder. Het probleem blijft bestaan; ik heb geprobeerd de auto te starten, maar nu start hij niet meer. Alvast bedankt voor jullie antwoorden. Oh, en ik ben vergeten te vermelden dat ik de elektrische ventilatoren al heb losgekoppeld.