Zoek MDM

Bulletin

grondvarkenfout

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #15433 door handmatig-mechanisch
Groundhog Fault Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo vrienden, ik heb een enorm drama met mijn auto, het volgende gebeurt ermee: stationair werkt hij perfect, maar als ik probeer te accelereren, is het echt waardeloos totdat hij stopt. Het belangrijkste is dat het een Peugeot 205 is, bouwjaar 1996, met Magneti Marelli single-point injectie. Ik heb de brandstofdruk, filters, doorstroming, kortom alles al gecontroleerd. Heeft iemand informatie over wat het zou kunnen zijn?
Help me alsjeblieft, want ik wil er gewoon mee de weg op.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #15435 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmatige monteurs op het onderwerp Re: Ground Chanchito-fout
Hallo vriend, ik geef je een paar tips: 1. Als de brandstofdruk in orde is (dat betekent dat de drukregelaar in orde is), 2. Dat betekent dat de brandstofpomp defect is (de koolborstels zijn waarschijnlijk versleten, waardoor hij bij hoge toerentallen niet goed werkt). 3. Controleer het brandstofrelais om er zeker van te zijn dat het stroomverlies niet groter is dan 0,02 volt. Ik hoop dat het helpt, volg mijn advies op. cams248 ;)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #15479 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmatige monteurs op het onderwerp Re: Ground Chanchito-fout
Bedankt voor je advies. Ik heb een paar monteurs ernaar laten kijken en zij vertelden me dat het de computer zou kunnen zijn, omdat de injectorpuls verloren gaat bij snel accelereren, en bij langzaam accelereren gaat hij probleemloos accelereren. Ik heb ook een injectorreinigingsapparaat met 3 bar druk gemonteerd en dat doet precies hetzelfde. Ze hebben de MAP losgekoppeld en ik voelde geen verandering in de motor... daarom maak ik me een beetje zorgen over dit probleem.