Zoek MDM

Bulletin

Citroen Xantia II 2.1 TD dashboardstoring, jaar 1998

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #15385 door handmatig-mechanisch
Citroen Xantia II 2.1 TD dashboard defect, jaar 1998. Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, kan iemand me helpen? Ik kan de informatie over het verwijderen van het dashboard niet vinden vanwege een elektrisch defect waardoor het ABS-lampje gaat branden. Dit model heeft het niet en Citroën zegt dat ik het hele ding moet vervangen en dat de prijs ervan, evenals de vervanging ervan, hoog is... Ze hebben me de exacte prijs niet gegeven. Dit is niet de eerste keer dat ik dit meemaak en ze adviseren me alleen om de auto te vervangen vanwege zijn leeftijd (1998). Ik vind het model leuk en vanwege dat defect en andere kleine defecten, die ik langzaam aan het repareren ben door middel van sloop, ga ik hem niet vervangen. DANK U WEL.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #15393 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Citroen Xantia II 2.1 TD dashboardstoring, 1998
Ik kan je wel helpen, maar ik weet niet wat de afbeelding voorstelt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #15402 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: Citroen Xantia II 2.1 TD dashboardstoring, 1998
Sorry, ik bedoel het centrale paneel van de km-teller, verlichting en toerenteller.