Zoek MDM

Bulletin

Help alstublieft met mijn tsuru

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #15452 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Help me met mijn Tsuru
Hoi kikemec, weet je, ik weet niet wat de elektromotoren zijn, maar ik neem aan dat je de ventilatormotor bedoelt. Die heb ik ook vervangen door een nieuwe, want toen ik alles voor de laatste keer in elkaar zette, bleek die van mij niet meer te werken. Ik heb een nieuwe gekocht. Nee, er zit geen water in de olie of antivries, dus ik weet niet waar die van mij die ik dagelijks bijvul naartoe gaat. Ik weet ook niet waar de olie in het water blijft, want ik heb hem al een paar keer leeggepompt nadat ik de auto heb gestart, denkend dat hij eindelijk klaar is. De druk of circulatie lijkt me in orde, want ik heb ook de waterpomp vervangen, die de cilinderkop is. Zou het de kop van de machine kunnen zijn? Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #15454 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Help me met mijn Tsuru
Hallo, tavobv, het is anderhalf jaar geleden dat hij zonder thermostaat kwam. De radiator is nieuw en ik heb er praktisch alles nieuw in gezet. Het probleem blijft bestaan, maar hij warmt niet meer zo abrupt op. Ik zou echter graag de oorzaak willen weten, zodat ik het kan oplossen. Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.