Zoek MDM

Bulletin

Help alstublieft met mijn tsuru

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #15376 door handmatig-mechanisch
Help me alsjeblieft met mijn tsuru Geplaatst door manual-mecanica
Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben niet nieuw op het forum, maar dit is de eerste keer dat ik iets post en ik heb hulp nodig.
Ik heb een Tsuru Taxi uit 2002 met 16 GSI-kleppen en ik heb het volgende probleem:
15 dagen geleden raakte hij oververhit tijdens een lange klim, tot het punt dat de radiator barstte:S omdat er geen plek was om te parkeren. Ik heb de radiator vervangen en ben het probleem vergeten:lol: . Later werd hij steeds warmer, tot het punt dat ik maar een tijdje kon werken. Ik heb slangen vervangen waarvan ik ontdekte dat ze beschadigd waren, ik heb de waterpomp vervangen, ik heb hem op tijd gemonteerd en afgesteld. Kortom, ik heb alles gedaan wat ik dacht dat het probleem kon zijn, maar hij blijft warm worden en ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik heb hulp nodig, want de reparaties hebben me al koud gelaten:onzeker: !!!!!!!!!!!!!1

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #15380 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Help me met mijn Tsuru
Kijk, ik had ook een Tsuru van dat model en nam hem mee als taxi naar Mexico-Stad. Heb je bij het vervangen van de waterpomp gecontroleerd of er een thermostaat in zat? Ik neem aan van wel. Zo ja, dan zou dat de thermostaat kunnen zijn die "dicht" vastzit. Het is niet duur. Dat overkwam mij ook met mijn Nissan Quest, en daar zat de thermostaat vast. Succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #15392 door handmatig-mechanisch
Heb je gecontroleerd of de solenoïdes er op tijd in zaten? Zit er water in de olie? Olie in het water? Druk in het koelsysteem? Waarschijnlijk is je cilinderkoppakking of de cilinderkop zelf krom.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #15399 door handmatig-mechanisch
Hallo vriend. Heb je de thermostaat al verwijderd?
Wordt hij nog steeds warm als je er te veel antivries in hebt gedaan?
Controleer de honingraat van de koelradiator
om er zeker van te zijn dat die schoon is. Laat me weten of het probleem is opgelost. VEEL SUCCES.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #15451 door handmatig-mechanisch
Bedankt Junior, kijk, ik zal je vertellen dat de auto ook een taxi is en sinds ik hem kocht, zat er geen thermostaat meer in. Ik heb er een nieuwe in gezet en na drie maanden begon hij problemen te geven. De beste optie was om hem er weer uit te halen, vandaar dat hij al meer dan anderhalf jaar geen thermostaat meer heeft. De radiator is nieuw, want ik heb hem vervangen toen de oude kapot ging. Als hij schoon is, hoe weet ik dan hoeveel antivries er te veel is? Ik doe er dagelijks antivries in en de vuilwatertank raakt vol,:huh: wie weet waarom.