Zoek MDM

Bulletin

RECHTER VOORWIEL GELUID

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #15713 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-Mechanics op het onderwerp Re: GELUID RECHTERVOORWIEL
Een vriend vertelde me over de silentblocks, en dat is het volgende dat ik aan de garage vertel als ik terug ben. Ik zal eens kijken of dat het is, maar ik weet niet zeker of de hitte er iets mee te maken heeft, hoewel ik er wel over heb gehoord. Ik hoorde een geluid uit een van de achterdeuren komen door de hitte, maar dat stoort me niet, omdat het niet in een mechanisch onderdeel zit.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #15714 door handmatig-mechanisch
Ik heb onlangs de remblokken voor vervangen, en je vertelde me ook dat de schijven nog niet vervangen hoefden te worden omdat ze in goede staat waren. Dus ik heb een verband met die onderdelen enigszins uitgesloten, hoewel ik de exacte reden niet weet, dus niets kan worden uitgesloten.
De garage noemde ooit het temperatuurprobleem, en als dat de reden was, zou ik gewoon moeten wachten tot de temperatuur voldoende gedaald is om te controleren.
Een andere opmerking noemt de silentblocks, maar ik denk dat er verschillende onderdelen zijn waar mogelijk rubber op zit, en we zouden moeten uitzoeken welk onderdeel defect is (vergeef me mijn onwetendheid als ik ergens ongelijk in heb, maar mechanica is natuurlijk niet mijn ding). Bedankt voor je reactie.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #15733 door handmatig-mechanisch
Giet olie (3 in 1 of iets soortgelijks) in de geluiddempers die u ziet en kijk of het geluid verdwijnt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #15760 door handmatig-mechanisch
HALLO VAN WAT IK LEES, KAN HET ZIJN WAT WE IN COSTA RICA STUURKOGELS NOEMEN. HET KAN ZIJN DAT ALS JE ZE CONTROLEERT, ZE GOED GAAN, MAAR IN VEEL GEVALLEN IS DE INTERNE KOGEL DROOG OF MINDER DAN VET, WAARDOOR JE EEN GELUID MAAKT BIJ HET DRAAIEN VAN HET STUUR, OF DE AUTO NU STILSTAAT OF RIJDT!!!! WANNEER JE DE OPHANGING SPUITTE, WERD HET GELUID DAN AFGENOMEN WANNEER JE DE KOGELS SPOELDE EN DEZE WORDT GESMEERD OF HET KUNNEN DE SILENTBLOCKS ZIJN, MAAR ALS DIE BESCHADIGD ZIJN, MAKEN ZE GEEN GELUID BIJ HET DRAAIEN VAN HET STUUR, OMDAT ZE OP DAT MOMENT NIET WERKEN!!!!! VERTEL ME DAN HOE HET GING!!!!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
15 jaar 2 maanden geleden #15761 door handmatig-mechanisch
Stuur hem om alle banden van de Tigers te wisselen omdat ze droog zijn. ;)