Hallo allemaal!!!
Allereerst wil ik me even voorstellen, want ik ben nieuw op dit forum. Ik ben PsbloHB en ik ben hier omdat ik een Hyundai heb met een klein probleem dat ik graag wil oplossen, en ik zou graag wat informatie willen.
Ik zal het even uitleggen: hoewel ik eindeloos heb gezocht op internet, op Google en andere forums, enz., heb ik niets gevonden wat ik zocht. Of ik ben gewoon heel onhandig... of er is gewoon helemaal niets... Ik weet het niet... Het punt is dat ik een Hyundai Lantra SW 1.9D uit 1999 heb met een defecte radiator en er lekt koelvloeistof. Ik wil dat onderdeel zelf vervangen als dat mogelijk is, maar ik kan geen handleiding of hulp vinden.
Weet je ergens waar ik meer informatie kan vinden? Of heb je een link of handleiding die me kan helpen? Of ook... Kan iemand me hierover adviseren? Omdat ik me er pas mee wil bemoeien als ik zoveel mogelijk informatie en kennis heb, om de auto niet nog meer te beschadigen dan hij al heeft, haha.
Hartelijk dank allemaal voor jullie aandacht. Ik kijk uit naar eventuele reacties.
Nogmaals bedankt, met vriendelijke groet.