Oké, om te beginnen ben ik het niet eens met de andere forumleden. Als je het opstuurt om te laten repareren, is dat geen garantie dat ze het goed doen. Soms moet je het zelf doen. Je krijgt er wel geld voor. Wat het defect betreft, is het mij nog steeds niet duidelijk of het aan de voor- of achterkant ligt. Als het aan de achterkant ligt, zit de distributieklep vast en die moet vervangen worden. Deze klep verdeelt de vloeistof die van de pomp komt over het linker- of rechterwiel en regelt de druk zodat de wielen niet blokkeren. Als het de voorwielen zijn, moet je controleren of het aan de cilinders ligt of aan de elastieken. Je kunt dit doen als de banden vastzitten. Draai de ontluchter los en als de vloeistof er met druk uitkomt en de band loskomt, moet je de cilinders laten nakijken. Daarom moet alle remvloeistof periodiek vervangen worden en niet wanneer er een defect optreedt. Ik denk niet dat het aan de pomp ligt, want als de pomp kapot gaat, verliest hij druk en gaat het rempedaal helemaal naar beneden.