Hallo, ik heb over uw probleem gelezen en de antwoorden die u hebt gekregen. Ze zijn allemaal correct, maar er is één ding waar u met name rekening mee moet houden. Dat betreft het risico dat gepaard gaat met het uitvoeren van dit soort reparaties. Ik zeg niet dat u het niet zelf moet doen, maar als u dat wel doet, raad ik u aan om u goed te informeren over het remsysteem, de werking ervan en de voorzorgsmaatregelen die u moet nemen bij het werken met deze elementen, met name met remvloeistof die zeer schadelijk is... door de reparatiewerkzaamheden zelf uit te voeren, bespaart u alleen op arbeidskosten, maar niet op onderdelen en reserveonderdelen, omdat u de beste kwaliteit moet gebruiken...
Wat betreft het werk dat u moet doen, om het goed te laten verlopen, is het demonteren van het hele systeem en het controleren van elk van de componenten (pomp, zuigers, cilinders en leidingen). Wat betreft de pomp, zuigers en cilinders, u moet controleren of ze geen putjes of tekenen van corrosie vertonen. Als u deze schade vindt, vervang dan het element. Probeer het niet schoon te maken met schuurpapier of schuurpapier, want dit zal ze nog meer beschadigen. Je moet de leidingen van binnen schoonmaken en daarbij alle vaste materialen verwijderen. Gebruik geen perslucht om de leidingen schoon te blazen, want als er een vast voorwerp in zit, verandert het in een projectiel dat door de perslucht wordt weggeblazen. Dit kan iemand of jezelf verwonden. Ik hoop dat het je helpt en dat ik je niet heb verveeld met mijn encyclopedie. Veel succes met je uitdaging.