Ik denk dat iedereen gelijk heeft. Waar ik het niet mee eens ben, is dat Gonzo en ik ruzie maken. Wij maken GEEN ruzie, we geven alleen onze standpunten. Dit helpt het forum door het te verrijken met ideeën en meningen. Niet alle ideeën zullen hetzelfde zijn, er kunnen tegengestelde ideeën zijn, maar dat is normaal. Wat ik aan dit forum wil bijdragen, is gebaseerd op mijn ervaringen, problemen en oplossingen die ik heb ondervonden met de auto's die ik heb gehad. Ik heb bijvoorbeeld een Nissan Quest uit 1996 en ik ververs alle vloeistoffen elke 5000 km (remvloeistof, olie, stuurbekrachtiging en twee maanden geleden heb ik de vloeistof van de automatische transmissie met alle filters vervangen). Ik heb de acht remblokken vervangen en de remmen ontlucht, de remcilinders vervangen als ze lekken, de riemen, waterpomp, distributieriem en thermostaat vervangen. Het enige wat ik noem is preventief onderhoud dat bij alle voertuigen na een bepaalde kilometerstand moet worden uitgevoerd, enzovoort, enzovoort. Wat er ook nodig is, ik doe het zelf. Weet je hoeveel ik heb bespaard op monteurs? En het allerbelangrijkste, weet je hoe ik het heb geleerd? Nee, ik heb geen mechanica gestudeerd... nou ja, ik heb het aangedurfd om ermee aan de slag te gaan, door onderzoek te doen op deze forums, vragen te stellen, te observeren, en dat is het advies dat ik je nederig geef: GA ERVOOR EN GA ER MEE AAN DE SLAG, anders WANNEER GAAN WE HET LEREN? En trouwens, je gaat een hoop geld besparen, euro's, in mijn geval Mexicaanse pesos... en gonzo, vergeef me als ik je beledigd heb, het enige wat me nu nog rest is je uit te nodigen om hier in Mexico, Toluca, een paar biertjes te komen drinken.